آخرین تحولات لبنان

حزب‌الله لبنان اعلام کرد رزمندگانش شهر صفد در شمال فلسطین اشغالی را مورد حمله موشکی و همچنین نظامیان و ماشین‌آلات جنگی اشغالگران در دشت مارون الرأس در جنوب لبنان را هدف آتش توپخانه قرار دادند.

ادامه حمله حزب‌الله به مواضع نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین اشغالی و جنوب لبنان

حزب الله لبنان در بیانیه کوتاهی تاکید کرد که رزمندگانش شهر صفد در شمال فلسطین اشغالی را با یک موشک هدف قرار داد.

حزب الله لبنان همچنین تاکید کرد که رزمندگانش، ماشین آلات جنگی و نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در دشت مارون الرأس در جنوب لبنان را زیر آتش توپخانه گرفتند که در نتیجه آن شماری از نظامیان اشغالگر کشته و زخمی شدند.

حزب الله لبنان در بیانیه دیگری تاکید کرد که پایگاه «رویسات العلم» در ارتفاعات اشغالی کفرشوبا‏ در جنوب لبنان را با آتش توپخانه بطور مستقیم هدف قرار داد.

این در حالی است که رسانه‌های صهیونیستی به آتش سوزی در شهرک «شلومی» در منطقه الجلیل غربی در نتیجه سقوط موشک‌های شلیک شده از لبنان اذعان کردند.

حزب الله لبنان، پیشتر از هدف قرار دادن یک تانک مرکاوا در اطراف پایگاه المالکیه، گردان توپخانه ارتش اشغالگر در جنوب شهرک صهیونیست نشین کریات شمونه و همچنین پایگاه نظامیان اشغالگر در «ایلانیا» با موشک خبر داده بود.

رزمندگان حزب الله همچنین صبح امروز جمعه شمال حیفا را با موشک هدف حمله قرار دادند.

ارتش رژیم صهیونیستی صبح دوشنبه دوم مهر حملات گسترده به مناطق مختلف جنوب لبنان را آغاز کرد که تا لحظه مخابره این خبر نیز همچنان ادامه دارد.

طبق گزارش وزارت بهداشت لبنان، این حملات تا این لحظه صدها شهید و هزاران زخمی برجای گذاشته است.

حزب‌الله لبنان نیز در مقابل هدف قرار گرفتن غیرنظامیان در این کشور، عملیات‌های خود علیه مواضع و شهرک‌های صهیونیست نشین در شمال فلسطین اشغالی را در دستور کار قرار داد و طی روزهای گذشته با شلیک صدها موشک، مواضع رژیم صهیونیستی را موشک باران کرد.

حملات رژیم صهیونیستی تاکنون تاثیری در عملیات‌های حزب الله علیه اهداف این رژیم در خاک فلسطین نداشته است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.